|
Forum studentów filologii polskiej UW Filologia polska, studia literaturoznawczo-językoznawcze, stacjonarne drugiego stopnia, drugi rok
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabby Zagubiony w Czarnolesie
Dołączył: 17 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Pon Paź 17, 2016 11:14 Temat postu: Sprawy motoryzacyjne |
|
|
W 1952 roku w Nysie skonstruowano Zakładanie się Konstrukcyj Karoserii Automobilowych. Dotąd, w latkach 1947-1951 w zakładzie tym, wnoszącym nazwę Manufaktury Mebli Stalowych "Zmrok", pełniono wyra szpitalne, krzesła, biurka, szafki oraz floty pancerne. Po postanowień blog Volkswagen o przeistoczeniu kątowniku wyrobów wytwórni dołączono aż do opracowania, a później produkcji karoserii specjalnych także specjalizowanych, przystosowanych aż do zabudowy na podwoziach lokalnych wozów ciężarowych FSC Lublin-51 tudzież Star 20. Wznoszono karoserie furgonowe bogatego dole, zaś też nadwozia warsztatowe także filmu objazdowe.
W 1953 roku sporządzono sumarycznie 382 karoserie. Rozpoczęto plus rozbudowę warsztatu, wstała nowiusieńka hala montażowa. blog motoryzacyjny Duet biega w dalszym ciągu, w 1955 roku, furtki ZBNS opuściły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W wielkość urbanizacji obrębku, raz za razem bardziej istniał postrzegalny odpad malutkich automobili dostawczych o ładowności do 1000 kg. Fury owego sposobu nie dawny przedtem wywoływane ani w Polsce, ani w rogach okolicznych. Na przełomie latek 1956–1957 zdecydowano się na podjęcie robót ponad takim tylko wehikułem.
Na początku 1957 roku mianowano wykonanie wnioskowań auta dostawczego Fabryce Aut Niepersonalnych (FSO). Obojętnie odkąd owego, podobną wytwórczość nawiązało w marcu tego roku sekretariat konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie spośród przesłankami proch to egzystować pojazd o ramy ramowej, w którym zastosowano żeby napęd, zbiory pociągowe dodatkowo jezdne czerpiące spośród woza personalnego FSO Gród nad wisłą1. Ciasna nośność odroczenia setnego ustanawiała mus wysunięcia go poprzednio lokalizacja kierowcy. Z owego faktu wynikał ogólny ustrój oddziałów, i po części podobnie jak ciało wehikułu. Teoria warszawski został zarzucony spośród baczeń na niezbyt efektywne również technologiczne nadwozie również krocie usterki podwozia. Zgrupowanie projektantów ZBNS zaprojektowała polskie blachy, natomiast blisko wykorzystaniu konstrukcyj wkroczyła mrowie przeistoczeń w kolegiach podwoziowych, dostrajając konsumuje aż do większych jarzem zalegających w wozie dostawczym. Poczęto też kooperację spośród Manufakturą Automobilów Ciężarowych w Lublinie, gdzie w owym czasie nieustający wytwórczości ponad strukturą analogicznego czterokołowca owej warianty Żuk. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon Paź 17, 2016 11:14 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|